کامپیوتر و موبایل ایرانی

موبایل و کامپیوتر دارا بدوین بیاین

کامپیوتر و موبایل ایرانی

موبایل و کامپیوتر دارا بدوین بیاین

دانلود دیکشنری پارس 200 هزار تومانی بصورت رایگان

اینهم از مترجم معروف پارس که قابلیت ترجمه جمله و متن رو داره .فکر کنم خیلی از شماها بشناسیدش و خیلی از شما ها هم از سایت سازندش برای ترجمه آنلاین استفاده میکردید . من تا حالا هیچ جای اینترنت ندیدم که از این برنامه لینک بزارن . منم رفتم سی دیش رو خریدم و قسمتهای مهمش رو براتون آپلود کردم . کلا شامل ۲۵ تا فایل هست که حجمشون روی هم یه چیزی نزدیک ۵۰ مگابایت میشه . شما باید همه فایلها رو دانلود کنید و بریزید توی یه پوشه بعد نرم افزار وین رار که صد بار توی سایت گذاشتمش رو دانلود کنید و نصب کنید بعد به کمک اون و با رایت کلیک کردن روی یکی از فایلها اونا رو از حالت فشرده خارج کنید . کرک و قفل شکن و این صوبتاشم توی خودش هست و برای کرک کردن کافیه به فایل آموزشش مراجه کنید که البته این فایل رو تکی هم براتون آپلود کرم که اگه خواستین اول اونو بخونید و اگه خوشتون اومد اینو دانلود کنید . من تاحالا سی دی رو نصب نکردم پس لطفا از من نپرسید که فلان جا چطوریه و اینا و فقط سی دی رو خریدم که بارتون آپلود کنم . ضمنا قیمت مترجم هم ۲۰۰ هزار تومان هست که اگه بچه مثبت هستید میتونید برید از خود سایتش بخرید .ضمنا برنامه فقط مخصوص ویندوزهای ۹۸ و ملینیوم هست و روی اکس پی نصب نمیشه .

[IMG]http://www.mihan****.com/Smiles/78.gif[/IMG]حجم هر قسمت : تقریبا ۱.۵ مگابایت
لینک دانلود فایلها :
لینک دانلود قسمت اول | لینک دانلود قسمت دوم | لینک دانلود قسمت سوم | لینک دانلود قسمت چهارم | لینک دانلود قسمت پنجم | لینک دانلود قسمت ششم | لینک دانلود قسمت هفتم | لینک دانلود قسمت هشتم | لینک دانلود قسمت نهم | لینک دانلود قسمت دهم | لینک دانلود قسمت یازدهم | لینک دانلود قسمت دوازدهم | لینک دانلود قسمت سیزدهم | لینک دانلود قسمت چهاردهم | لینک دانلود قسمت پانزدهم | لینک دانلود قسمت شانزدهم | لینک دانلود قسمت هفدهم | لینک دانلود قسمت هجدهم | لینک دانلود قسمت نوزدهم | لینک دانلود قسمت بیستم | لینک دانلود قسمت بیست و یکم | لینک دانلود قسمت بیست و دوم | لینک دانلود قسمت بیست و سوم | لینک دانلود قسمت بیست و چهارم | لینک دانلود قسمت بیست و پنجم
پسورد برای باز کردن فایلهای فشرده : www.mixiran.com
دانلود ایمیج از قفل برنامه (مشکل حل شد)
نحوه کرک کردن : ابتدا فایلهای توی پوشه Crack رو بریزید توی فلاپی بعد به کمک فایل راهنما که آپلود کردم بقیه مراحل رو انجام بدید


حجم فایل : ۶۰۰ کیلوبایت
دانلود فایل راهنمای برنامه
__________________

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد